Strada Potaissa - Piața de flori, altfel


Dintr-o dată au apărut pe Facebook o mulțime de poze cu un banner care mi-a atras atenția: Mi-e dor de tine. Ce să fie? Ce să fie?

În acea perioadă eram prinsă cu sesiunea-cea-de-toate-zilele și am rămas puțin în urmă cu evenimentele din Cluj.

Într-o frumoasă și călduroasă zi de duminică am reușit și eu să ajung pe strada Potaissa. La intrare primul lucru pe care îl vezi este acel banner cu faimosul "Mi-e dor de tine", alături de două panouri cu descrierea evenimentului.

Pe o parte și pe alta a străduței erau doar flori, care mai de care mai colorate și deosebite. Pe mijloc însă, se întindea o masă, plină de mâncare și oameni frumoși. O domnișoară ne oferă informații despre acea masă: pe masă erau bucate atât tradiționale (zacuscă, slănină, gem etc), prăjituri, cât și bucate care au fost realizate din resturi de mâncare comestibile (de exemplu, coaja de cartofi făcută la cuptor cu sare). Toate acestea erau gratuite, însă nu aveai voie să duci cu tine. Am servit o limonadă clasică, cum se zice "home-made".  Scopul evenimentului era de a le comunica oamenilor despre importanța risipei alimentare și despre moduri în care se poate evita această risipă.

Revenind la piața de flori, muzica bună și o atmosfera plăcută, care asigura buna dispoziție.
Alături de șirul de bucate care îți făceau cu ochiul, se afla și un atelier de paste. Da, atelier de paste, făcute "în casă". Aluatul proaspăt făcut era trecut printr-un aparat din acela de făcut paste.

Mi-a plăcut mult ideea acestui eveniment, cum straduța a prins viață și culoare în acele zile de vară. De asemenea, mi-ar fi plăcut să fie evenimentul mai mediatizat; pe Facebook vedeam doar poze cu acel faimos banner, însă nu era precizată locația în majoritatea postărilor și nici nu am văzut să fie creat un eveniment pe social media.

Aștept cu nerăbdare o ediție viitoare, cu siguranță voi participa. 

Voi cum ați aflat de acest eveniment? Cum vi s-a părut? 
Aștept cu drag răspunsurile voastre.

Raluca.


"Mi-e dor de tine"








"Atelierul de paste"











 

Share this:

, , ,

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu