Cum a fost la #webstockro 2017



Încep acest articol cu niște scuze de rigoare pe care vi le datorez pentru întârzierea postării despre cea mai mare conferință de social media din România, Webstock. Conferința a avut loc pe data de 29 septembrie 2017 la JW Marriott Bucharest Grand Hotel. A fost prima dată când am participat la un eveniment în calitate de blogger acreditat.



Am așteptat cu multă nerăbdare evenimentul. știind de anul trecut că este un eveniment mare de networking, în care cunoști oameni faini și ai parte de distracție.

La București am ajuns cu trenul (Cluj-Napoca - București), care spre surprinderea mea a avut doar 22 minute întârziere ha ha :). Conferința a început undeva în jurul orei 9:45 dimineața, într-o zi de vineri, cu "Social Media Talk". Primul invitat a fost fotograful Alex Gâlmeanu care ne-a povestit despre începuturile carierei sale.


Următorul speaker a fost Lucian Mîndruță, jurnalist. Îl văzusem pe lista pe invitatați și era unul dintre speakerii pe care eram curioasă sa-i ascult. Am uitat să vă precizez faptul că această primă parte a evenimentului a fost moderață de către Cristina Bazavan (Bazavan.ro), care le adresa întrebări celor de pe scenă. Să revenim, mi-a plăcut de el, doar că eu mi-l imaginasem altfel.



Cel de-al treilea speaker și probabil cel mai așteptat a fost Matei Dima (BRomania). Am rămas uimită când a precizat că a fost respins la unele castinguri de actorie, ca mai apoi să ajungă atât de cunoscut în social media prin proiectele sale care implică actorie. Mi-a plăcut că nu părea cu nasul pe sus, ba chiar a vorbit cu publicul și a făcut poze cu toți cei care și-au dorit.




Ultimul speaker al sesiunii a fost Marius Manole, actor. Este un om care face ceea ce-i place și care a muncit mult, cu pasiune, pentru a ajunge unde și-a dorit.


A urmat o scurtă pauză de networking, în care am încercat pentru prima dată înghețata Siviero Maria, alături de alte dulciuri. De asemenea, am făcut muuulte fotografii, iar majoritatea le-am primit pe loc, imprimate pe hârtie de poze. Aceste photobooth-uri sunt preferatele mele, mi se pare că sunt o idee foarte faină pentru a păstra aminitirile, căci șansele de a imprima anumite fotografii sunt destul de mici. Vreau să vă spun că am venit acasă cu 4 poze, pe care le-am pus pe frigider.

După această pauză de networking a fost cel de-al doilea set de conferințe "Finding inspiration". Moderat de către Cristian China-Birta (Kooperativa 2.0). Speakerii au fost: Ionuț Budișteanu (Informatician & inventator), Alin Preda (MApN), Mihai Toader-Pasti (EFdeN), Claudiu Butacu (EFdeN).

Și aici urmează partea cea mai faină, aceea în care vă spun care a fost prezentarea mea preferată, care  mi s-a părut cea mai interesantă È™i anume: prezentarea celor de la MApN. Erau militari, îmbrăcaÈ›i în uniforma militară, probabil cei mai atipici participanÈ›i din sală, care au vorbitul publicului despre cum ai reuÈ™it ei să îmbine un domeniu mai special cu social media. Au reuÈ™it să atragă publicul pe pagina de Facebook a MApN-ului prin postări interactive È™i amuzante. Dat fiind că armata este un domeniu strict, confidenÈ›ial, mi se pare foarte fain ce au reuÈ™it oamenii aÈ™tia să facă. Ca să vă convingeÈ›i, urmăriÈ›i pagina Ministerul Apărării NaÈ›ionale, România - www.mapn.ro.






După pauza de prânz, participanÈ›ii au avut opÈ›iunea de a alege la ce sesiuni speciale să participe. Eu am ales să particip la Influencer Marketing Session (IonuÈ› Polexe, DragoÈ™ Stanca, Andreea Lupu, Andrei Șelaru, Alina Cinculeascu) È™i Blogging Session (Vali Petcu, Andreea Retea, Alexandru Ciucă, Marian Ionescu, Marius Pahomi). Din punctul meu de vedere, în cadrul sesiunii de Influencer Marketing s-a vorbit la un nivel mediu spre ridicat, adică au fost multe elemente pe care eu, ca È™i blogger începător nu le cunoÈ™team (È™i nu cred că sunt singura în această situaÈ›ie). Speakerii erau toÈ›i în faÈ›a sălii, la o masă È™i răspundeau pe rând unei întrebări puse de către moderator sau public. Mie personal mi-ar fi plăcut ca fiecare speaker să vorbească pe rând sau să fie doar o sesiune de Q & A,  fără speach. 



La final, s-au decernat premiile Webstock Awards, iar titlul de ABSOLUT Online Personality of the Year a fost câștigat de către Ilie's Vlog (Ilie Bivol).


Las aici și un mic feedback al evenimentului Webstock 2017:

Ce mi-a plăcut:
  • atmosfera evenimentului: atmosferă prietenoasă, oameni faini È™i un cadru adecvat pentru networking/socializare;
  • locaÈ›ia: hotel de 5 stele, condiÈ›ii de 5 stele; 
  • speakerii invitaÈ›i: speakeri cu experiență, deschiÈ™i la intrebări, fotografii È™i networking;
  • pauzele de networking, companiile care au fost invitate la eveniment.
Ce nu mi-a plăcut:
  • ni s-a comunicat să încercăm să ajungem la timp căci evenimentul va începe la ora fixă (evenimentul trebuia să înceapă la ora 9 È™i a început undeva în jurul orei 9:45);
  • mi-ar fi plăcut să fie mai puÈ›ini speakeri, dar aceÈ™tia să facă parte din aria social media/ marketing. Prefer mai puÈ›ini speakerii, dar care să vorbească puÈ›in mai mult despre subiect, eventual tips & tricks, pe principiul less is more;
  • organizarea pauzei de prânz în aÈ™a fel încât toată lumea să reuÈ™ească să prindă ceva de mâncare È™i să nu se formeze îmbulzeala;
  • mi-ar fi plăcut să fie È™i niÈ™te workshop-uri.
Per total, a fost un eveniment reușit, în care am cunoscut bloggeri/oameni noi, am socializat și am acumulat un set de cunoștințe care îmi sunt de folos pe viitor, atât în blogging, cât și în viață.

Îmi doresc să particip și anul viitor, Webstock fiind un "must" la care bloggerii e bine să participe.

P.S.2 Vă las și o poză cu outfit-ul pe care l-am ales pentru ziua de 29 septembrie, la #webstockro.

Până data viitoare, nu uita - Make memories from dreams!




Share this:

, ,

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu