Măștile faciale Skinegal - Review produse


Azi am să scriu un nou tip de articole și anume review-uri produselor primite sau cumpărăte. Țin să specific că review-urile pe care le voi face sunt sincere și doar dacă am testat în prealabil acel produs. Astfel vă mulțumesc pentru încredere și să începem.

Am primit zilele trecute un colet cu 4 măști de față și un ser pentru unghii și făcusem unboxing pe contul meu de Instagram. Este vorba despre 2 măști faciale de la Skinegal și un ser concentrat pentru regenerarea unghiilor și cuticulelor de la Feminohelp, despre care v-am povestit aici.


Skinegal este un nou brand de produse destinate îngrijirii pielii din România. Acesta a apărut de curând și măștile sunt disponibile doar în farmacii. Noul brand este inspirat din natură, fiind bazat pe ingrediente și extracte naturale.

Ingredientul care diferențieză produsele de celelalte de pe piață este argila verde cambriană. Acest tip de argilă este cea mai veche rocă sedimentară și are un conținut bogat de minerale.

Măștile se găsesc în două variante: Argilă verde Cambriană + Aloe Vera + Ovăz și Argilă verde Cambriană + Proteină de mătase + Ulei de jojoba.


În ultimul timp am început să am mai multă grijă de tenul meu și să investesc în diverse măști, creme și tratamente pentru un ten curat și sănătos. Curioasă din fire, am încercat măștile chiar când le-am primit și am început cu cea purificatoare și nutritivă. Masca este potrivită tuturor tipurilor de ten (eu am tenul gras) și are textura unei măști cu argilă. Se aplică pe ten cu pensula sau degetele (eu prefer să le aplic cu degetele). Am lăsat-o să acționeze timp de 20 minute și voila. După îndepărtare, tenul meu era foarte foarte fin la atingere și curat (cum nu mai fusese după nicio altă mască). În cazul meu, masca și-a făcut efectul și am rămas plăcut impresionată că a făcut ceea ce a promis.



Ce-a de-a doua mască este cea anti-acnee. A venit la țanc: chiar într-un moment în care tenul meu a început să o ia razna și m-am ales cu niște coșuri uriașe, chiar la vedere. Masca anti-acnee de la Skinegal conține argilă verde cambriană, aloe vera și ovăz. Am aplicat masca timp de 20 minute și după am îndepărtat-o cu apă călduță. Din nou, tenul meu era foarte fin, catifelat, iar coșurile s-au uscat. Tenul a rămas catifelat, fără exces de sebuum în aces seară și puțin din ziua următoare.


Ce mi-a plăcut: 
  • curățarea în profunzime a tenului;
  • ingredientele deosebite (argila verde cambriană și proteina de mătase);
  • produs care face ceea ce promite.
Ce nu mi-a plăcut:
  • mi-ar fi plăcut să vină într-un tub, dat fiind că produsul ajunge pentru 2 utilizări (mi-a rămas produs în plic și, din păcate, dacă nu e folosită repede se usucă).
Eu sunt foarte încântată de aceste măști și chiar mi le voi achiziționa pentru a le introduce în rutina mea de înghijire a tenului. Recomand cu drag aceste măști.

Voi ați folosit măștile Skinegal? Ce părere aveți despre ele?




Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu