Autumn Fairytale



Vizita pe care am făcut-o la ruinele Castelului Lonyai a fost un mini-proiect pentru blog, întrucât am pozat atât ruinele și împrejurimile, cât și o ținută de toamnă, perfectă pentru o zi ploioasă.

Din păcate, în ziua în care am ales noi să mergem la pozat a plouat de dimineață, iar acest lucru m-a făcut să-mi regândesc ținuta. Știam că în parcul din jurul castelului e iarbă, iar după ploaie, cu siguranță îmi murdăream cizmele. Așa că pentru această ședință foto am optat pentru o pereche de cizme de cauciuc negre, casual, cu buline și fundițe roz. Un mare dezavantaj al acestor încălțări este acela că țin frig, sunt foarte reci înăuntru. Pentru a evita o răceală cruntăm am folosit atât dresuri, cât și o pereche de jambiere, care au reușit să-mi țină puțin de cald (însă nu îndeajuns).

În ceea ce privește restul ținutei, am ales o fustă de toamnă în carouri, vintage (fustă de "școlăriță"). Mi-a plăcut mult croială fustei și felul în care mi-a accentuat talia. De asemea, este căptușită și a ținut puțin puțin de cald. Am asortat fusta cu o bluză simplă, neagră, cu mânecă lungă, pentru a nu încarca prea tare ținuta.

Ținuta pe care am ales-o s-a potrivit cu decorul, astfel a fost o ședință foto de toamnă reușită.


















Share this:

,

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu