Castelul Lonyai - Un loc inedit pentru fotografii de poveste


Hello!

În weekend-ul care tocmai a trecut am fost, din nou, în vizită la Castelul Lonyai. Prima oară am vizitat castelul anul trecut. Din păcate, au rămas aici doar ruinele acestuia, însă mai multe v-am povestit aici. Pe lângă valorea istorică pe care o are, este și o locație perfectă pentru fotografii inedite.

Ruinele castelului sunt doar o amintire a ceea ce a reprezentat acesta, și din păcate, nu sunt foarte cunoscute. Eu sunt în general fascinată de castele, acestea fiind obiectivele mele turistice preferate atât din România, cât și din afara țării. Îmi place ideea că mă aflu într-un loc în care acum câteva sute de ani s-a scris istorie și pe atunci erau vremurile cu cavaleri în armură și domnițe.

Acum, în împrejurimile castelului se află o școală, iar mulți copii își petrec timpul liber în "parcul" din jurul acestuia. Deși imaginea ruinelor este puțin dezolantă, trandafirii mereu înfloriți înseninează atmosfera și aduc puțină culoare. Dacă ajungeți prin județul Satu Mare, atunci vă recomand să treceți și pe la Castel, mai ales dacă sunteți în căutarea unui loc inedit pentru fotografii.

Intrarea este gratuită, oricine poate să facă fotografii sau poate vizita ruinele.

Data trecută când am realizat o ședință foto cu o ținută de vară. Acum, pe lângă ședința cu o ținută de toamnă, am făcut și niște fotografii, să vă prezint și vouă locația. Pregătesc și un scurt video, surpriză, pe care îl voi posta pe YouTube.



















Share this:

, ,

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu