Fashion Brand Identity 3rd Edition



 Fashion Brand Identity 3rd Edition este un eveniment marca Business Ladies Club. Am participat È™i la prima ediÈ›ie, care a avut loc acum vreo 2 ani aproximativ (nu mai reÈ›in exact când a fost), la The Tube (pe Piezișă). La fel, a fost invitat ca È™i speaker Clarence van der Putte. Prezentarea a fost susÈ›inută în limba engleză, după care a urmat un fashion show.


Aidoma, pe data de 24 octombrie a avut loc cea de-a 3-a ediție a evenimentului, un Masterclass despre marketing și fashion, de data aceasta la Urania Palace. A fost prima dată când am ajuns pe la Urania, însă am rămas plăcut impresionată. Mi s-a părut o locație potrivită pentru a susține un astfel de show. Eveminetul a fost susținut de către același Clarence van der Putte. Clarence a abordat în mare parte, binețineles, partea de marketing, îmbinată cu partea de fashion și anume: cum sunt percepute de consumatori noile tendințe din modă, conceptul de identitate și cum se poate contrui o identitate de brand în mediul on-line și offline și intrumentele necesare.

A fost o prezentare interactivă, cu exemple, care a fost concepută pe înțelesul tuturor. De asemenea, în public au fost prezente și studentele invitatului din Olanda. S-a creat o atmosferă plăcută, deși au fost mai multe probleme tehnice cu sonorizarea (microfonul ba mergea, ba nu mergea).

La sfârÈ™itul prezentării a avut loc un fashion show, creatoarele fiind tinere din Cluj-Napoca: Isabela Teodor, Xenia, Mihaela Cirlugie È™i LuminiÈ›a Balazs. 

Am avut parte și de o mică surpriză: un spectacol de dans la bară (artistic, nu vulgar).

Intrarea a fost gratuită.

Ce mi-a plăcut:


  • Abodarea pe care Clarence van der Putte a ales-o, îmbinarea fashion marketing;
  • Atmosfera evenimentului;
  • Prezentarea de modă;
  • Ideea evenimentului; 
  • LocaÈ›ia;
  • Prezentarea.

Ce nu mi-a plăcut:

  • Organizarea: au fost destul de multe probleme tehnice È™i de organizare a prezentării de modă.

Per total, a fost un eveniment reușit și aș participa cu mare drag și la altele asemănătoare. Până atunci, vă las o parte din creațiile fetelor, în care se simte puțin și atmosfera care a fost la eveniment.















Share this:

, ,

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu