Fiole cu Acid Hialuronic și Vitamina C de la Gerovital - Dezamăgire sau nu?



Hello Girls :)

Postarea aceasta vă este dedicată 100%. După cum v-am promis pe Instagram, revin cu un review al noilor produse lansate de Gerovital: Fiole cu Acid Hialuronic și Vitamina C și o Cremă Antirid contur ochi și buze. Acum am să vă povestesc doar despre fiole, urmând să fac un articol și despre crema pentru ochi și buze.

Am primit produsele în cadrul evenimentul Cluj Bloggers Meet și le-am testat zilele trecute.

Produsul se găsește în magazine într-o cutie albă, care conține 10 fiole cu acid hialuronic și vitamina C 2%. Fiolele sunt dispuse pe "2 rânduri", câte 5. Sunt ușor de desfăcut, eu am folosit șervețele pentru a le rupe (sfat care se regăsește și pe ambalaj).





Aceasta este primul produs cu acid hialuronic pe care l-am testat/folosit vreodată. Vă spun sincer că eram sceptică, dat fiind vârsta pe care o am mă gândeam că e prea devreme să folosesc produse care conțin acid hialuronic, însă m-am documentat puțin și mi-am făcut curaj să le încerc. Tendința mea a fost de a asocia acidul hialuronic doar cu ridurile și pielea matură, însă nu este o asociere tocmai corectă.



Am folosit fiolele timp de 10 zile consecutiv, seara, după demachiere. Deși pe ambalaj e specificat să fie folosite dimineața, eu am ales să le folosesc seara pentru a le lăsa să acționeze mai mult, peste noapte. O fiolă este suficientă pentru ten și decolteu, chiar și așa mai râmâne puțin. Am aplicat lichidul pe ten, prin masare ușoară. Au un miros subtil, plăcut și mi-a plăcut că nu a lăsat o peliculă grasă pe ten. A intrat repede în piele și am simțit o ușoară senzație de răcorire.

Tenul l-am simțit instant mai hidratat și mai "ușor" de la prima utilizare. Nu am poze before & after, însă am urmărit și am observat că tenul meu a devenit mai luminos și mai hidratat, iar unele riduri de pe frunte au dispărut. Am rămas plăcut impresionată, la fel și mama mea. Primele zile am împărțit o fiola cu mama mea, care a observat și ea că tenul îi este mai hidratat, fin și luminos.

Pentru mine aceste fiole au fost o surpriză plăcută, deoarece nu credeam că vor avea un efect vizibil asupra tenului meu. Acum, la scurtă perioadă după terminarea tratamentului, tenul se simte încă hidratat și ridurile de expresie de la nivelul frunții sunt mai puțin vizibile. Din păcate, nu am observat o diminuare în ceea ce privește ridurile de expresie din jurul ochilor.

Cum spuneam, acest  produs l-am primit, însă pe viitor voi mai achiziționa câte o cutie de fiole pentru tratament acasă.

P.S. acesta este un review sincer și este formulat pe baza experiențelor pe care le-am avut cu produsul.

Voi ați încercat fiolele?




Share this:

CONVERSATION

2 comentarii: