Să o salvăm pe Ana! SMS la numărul 8828 cu textul ANA



Sursa foto: https://www.facebook.com/annelovesfood


Sursa foto: https://www.facebook.com/annelovesfood


SMS la numărul 8828 cu textul ANA și donează 2 euro!

Am primit sâmbătă un apel din partea unei prietene din București care a aflat personal de cazul Anei. Ana Bucur este o fată de 13 ani, din București, care este baschetbalistă la clubul bucureștean ICED Hawkes. Un început în sport promițător, căci Ana s-a remarcat ca și sportivă.

Totul a început cu o durere la genunchi, iar în urma unor controale mai amănunțite, s-a aflat că ea suferă de o boală foarte gravă, cancer osos.

Adolescenta a început chimioterapia la Spitalul Fundeni, însă șansa ei vine de la o clinică privată din Austria. Din păcate, costul vieții ei este de 80.000 de euro, o sumă care este greu de strâns. În momentul de față au reușit să se strângă aproximativ 50.000 de euro, însă au nevoie de toți bănuții până pe 15 decembrie.

Din păcate, boala a evoluat și tumora a evoluat, fiind nevoie de înlocuirea femurului drept.

Am decis să vă povestesc și vouă despre acest caz, deoarece știu că este un caz real, Ana are nevoie de ajutorul meu, al tău, al nostru. Este nedrept ce se întâmplă și este atât de trist că zilnic se regăsesc pe internet atât de multe persoane a căror viață depinde de o sumă mare de bani.


Eu am să donez prin sms, însă se mai poate dona și în conturile de mai jos:

TITULAR CONT LEI: BUCUR CAMELIA MIHAELA
CONT: RO54BPOS70500913130RON01
BANCA: BANCPOST
TITULAR CONT EURO: BUCUR MIHAI
CONT: RO31 RNCB 0086 1417 1703 0006
BANCA: BCR


Eu am donat prin SMS. Îmi doresc din tot sufletul ca familia Anei să reușească să strângă suma necesară și ANA să se facă bine!




Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu