Review produse Roge Cavailles



Hello girls!

Am primit trei produse cu miros delicat de la Roge Cavailles. Ați auzit până acum de această firmă? Eu auzisem și văzusem aceste produse în Franța, fiind o firmă care a luat naștere în Paris. Până acum nu știam că au apărut și pe piața din România, însă mă bucur că le-am găsit online în farmacii. Din câte știu eu, și în Franța se găsesc doar în farmacii. Acestea sunt testate clinic, sunt hipoalergenice și nu conțin parabeni sau fenoxyetanol, fiind adaptate pentru toate tipurile de piele.

Așadar, produsele despre care am să vă povestesc sunt: ulei satinat de duș cu ulei de argan și trandafir, săpun cu unt de migdale și trandafir și lapte de corp hrănitor pentru pielea uscată.

Cele trei produse sunt gândite sub forma unor pași care contribuie la îngrijirea pielii și contribuie la un moment de răsfăț binemeritat.


1) Ulei satinat de duș cu ulei de argan și trandafir



Uleiul de duș miroase extraordinar, predonimină mirosul de trandafir, fiind unul feminin și îmbietor. Este conceput pentru pielea sensibilă și uscată, iar formula sa conține uleiuri naturale de argan și trandafir.

L-am testat la duș, are o textură lejeră, cu un miros foarte plăcut de trandafir. Are o formulă cremoasă și nu lasă o peliculă uleioasă pe piele, ceea ce e un plus. Nu face atât de multă spumă, însă face ceea ce promite, lasă o piele catifelată și mătăsoasă.

Din păcate, mirosul nu persistă pe piele. Are un miros destul de puternic, ceea ce ar putea fi un minus pentru persoanele care nu sunt fan mirosuri puternice, însă este un plus pentru cele cărora le plac mirosurile puternice. Eu una prefer produsele care au un miros puternic, iar în jurul căzii miroase minunat de la aceste produse. Am fost plăcut surprinsă și în ultima vreme doar pe acesta l-am folosit.

2)  Săpun cu unt de migdale È™i trandafir



Săpunul se poate utiliza atât pentru corp, cât și pentru față. Are un miros minunat, delicat, care îmi place foarte mult. L-am folosit atât pe ten, cât și pe corp. Hidratează pielea și o lasă catifelată, fină, iar dacă este folosit împreună cu uleiul satinat pielea este hidratată, mătăsoasă și curată.

Din păcate, mirosul nu persistă pe piele nici în acest caz. La fel ca și uleiul, săpunul are un miros puternic, încântător care mie îmi place foarte mult. Un miros elegant, dar care în același timp este și relaxant, recomand doar persoanelor care preferă un miros puternic.

3) Lapte de corp hrănitor pentru pielea uscată.




Laptele de corp are o formulă care este realizată 97% din ingredinte naturale și are un parfum lemnos-floral. Este ideal pentru pielea uscată, la fel ca și restul produselor. Conține ulei de migdale dulci, jojoba și karite. Promite că hidratează pielea și luptă împotriva pielii uscate. Într-adevăr, intră repede în piele și hidratează pielea, nu lasă o peliculă grasă și are un miros plăcut, discret. Am folosit laptele de corp după folosirea la duș a uleiului/săpunului, iar pielea a rămas catifelată, hidratată și foarte plăcută la atingere. Mirosul este mai discret decât în cazul celorlalte două produse și râmăne subtil pe piele.




Produsele despre care v-am povestit sunt dedicate pielii sensibile, uscate și au un miros delicat floral. În cazul meu au făcut ceea ce au promis (nu am piele foarte uscată, dar nici foarte hidratată), mi-au lăsat pielea catifelată și mai hidratată.

Voi ați folosi produse Roge Cavailles?

Share this:

,

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu